A Sony egy olyan mesterséges intelligencia alapú megoldáson dolgozik, amely megtanulja, hogyan játszanak a felhasználók a videojátékokkal. A játékos szerepét aztán át is veszik, és...
Sok meglepetéssel készül 2022-ben rajongóinak a sikeres énekesnő. Katy Perry nemrég adott ki egy közös dalt Alessóval, de érkezik egy újabb is.
A technológiai újítások az elmúlt két évtizedben átalakították a világot. A dinamikusan fejlődő internetes technológia például az emberi élet szinte minden területét befolyásolta, ...
Programozáshoz értő rajongók egy csoportja felfedezte, hogy a gépi tanulás tökéletes eszköz a klasszikus játékok grafikájának javítására. Mindehhez a mesterséges intelligencia teré...
Az Esports Technologies, Inc. a fejlett esport fogadási termékek és technológiák vezető globális szolgáltatója bejelentette, hogy ideiglenes szabadalmi bejelentést nyújtott be egy ...
Nem titok, hogy a globális online szerencsejáték-piac az elmúlt években jelentős mértékben fejlődött. A szakértők előrejelzései szerint 2023-ra ez a piac az elképesztő 92 milliárd ...
A Technavio legújabb piackutatási jelentése az Egyesült Királyság szerencsejáték-piacáról bemutatja a legfontosabb trendeket, amelyek várhatóan hatással lesznek a piaci kilátásokra...
A Facebook elindította a Pac-Man közösséget a Facebook Gaming-en, annak apropóján, hogy a legendás klasszikus Pac-Man egy új, továbbfejlesztett változatát készül bemutatni.
Mindenkinek van legalább egy olyan barátja, aki babonás, és egy szerencsehozó nyúllábbal a kulcstartóján mászkál, vagy épp rituálészerű szertartásokat aktivál, ha egy fekete macska...
Két Grammy-díjra jelölték az énekest, Drake azonban – egyelőre nem tisztázott okokból – visszalépett a jelölésektől.
Az év elején több pletyka is arról szólt, hogy az Apple egy új Mixed Reality headseten dolgozik, amely 2022-ben kerülhet piacra. A Bloomberg riportere, Mark Gurman és az Apple elem...
Intelligens, reagáló, adaptív. A mesterséges intelligencia a kezdetektől fontos részét képezi a videójátékoknak. Amikor egy játék kezdetét veszi, akkor általában egy elképzelt vilá...
A mesterséges intelligencia használata a számítógépes játékokban nem újdonság, mivel a játékfejlesztők már évek óta használják például a nem játékos karakterek (NPC-k) viselkedésén...
Alternatív játékvilágokról és a vegyes valóságról szólt sorozatunk előző cikke. Attól a ténytől pedig nem lehet elvonatkoztatni, hogy a személyes és a munkahelyi környezet is a fiz...
A saját magát fejlesztő mesterséges intelligenciáról sorozatunk előző részében írtunk. A virtuális valóság (VR) és a kiterjesztett valóság (XR) viszont már korábban forradalmasítot...