Minőségirányítási rendszer Belváros Önkormányzatában

Belváros Önkormányzata minőségirányítási rendszert vezetett be, és a jövőben gondoskodik annak fejlesztéséről.
A közigazgatásban még a fejlettebb demokráciákban is kevés szó esik a minőségbiztosításról. Ennek az az oka, hogy a minőségkontroll a közigazgatásban nehezen értelmezhető, hiszen a Polgármesteri Hivatal munkáját nehéz "termékként" értelmezni.

A jövő városa

Belváros-Lipótváros Önkormányzata



A Polgármesteri Hivatal szükségesnek ítéli a minőségbiztosítási rendszer bevezetését annak érdekében, hogy az ügyeiket náluk intéző Belvárosiak érezzék, hogy értük, velük dolgoznak. Nehéz helyzetben van jelenleg a Hivatal, hiszen nehezen lesz elégedett az az ügyfél, akinek kérelme elutasításra kerül. A új rendszer bevezetésével az ügyintézés még átláthatóbbá és könnyen ellenőrizhetővé válik.

Ezen törekvés szellemében, Polgármester Úr támogatásával határozták el, hogy bevezetik és alkalmazzák az ISO 9001:2008 szabvány előírásainak megfelelő minőségirányítási rendszert, és a továbbiakban gondoskodnak annak fejlesztéséről.

Rogán Antal

Rogán Antal, Belváros-Lipótváros polgármestere



A minőségirnyítási rendszer bevezetésétől azt várja az Önkormányzat, hogy a rendszer hibái, hiányosságai egyre inkább kiküszöbölhetők lesznek és egy - minden tekintetben a hazai és nemzetközi elvárásoknak - megfelelő Hivatallal dolgozhatnak együtt.

(Forrás: www.belvaros-lipotvaros.hu)

V. Kerület Online


Szóljon hozzá Fórumon!