Már itthon is hirdethetünk a TikTokon

Budapesten jelentették be december 21-én, hogy immár Magyarországon is lehet hirdetéseket indítani a TikTok közösségi oldalon. A TikTok egy, a többi social media felülettől eltérő platform, amelyen hirdetésével olyan közönséget is elérhet a hirdető, amelyet eddig nehéz volt. A felületet egyelőre a Growww Digital ügynökségen keresztül lehet elérni.  

A Growww Digital közleménye szerint a TikTokon hétszáz millió felhasználó van jelen, a regisztráltak zöme 25-35 év közötti.

 

A TikTok tehát egy főként fiatalokat célzó, nagy népszerűségnek örvendő kínai közösségi oldal. 2012-től aktív, a felületén pár másodperces videókat, bejátszásokat lehet megosztani. Ezek közt jelenhetnek meg a reklámok. A 30-as, 40-es korosztály számára továbbra is az Instagram képmegosztó alkalmazás a legszimpatikusabb, de még a matuzsálemnek számító Facebook-ot is használják. Köreikben kevésbé népszerű a TikTok, amelynek a felületén így azoknak éri meg hirdetést feladni, akik a huszonéveseket akarják elérni termékeikkel, szolgáltatásaikkal.

 

A TikTok főleg a huszonévesek kedvence

A TikTok főleg a huszonévesek kedvence

 

A Growww kitért rá, hogy a TikTok tényleg más, nem a barátaink követéséről szól, hanem teljesen új dolgok felé lehet orientálódni általa. “Különlegessége, hogy zene és kreativitás társításából álló tartalmával kreativitásra és örömszerzésre ösztönzi a felhasználókat” - írják. Szerintük a TikTokon való hirdetéssel leginkább országos elismertségre lehet szert tenni, szűkebb lokalizációra kevésbé alkalmas.  

 

A Growww Digital Kft. egy digitálismarketing-ügynökség, amely Közép-Európában ismert és elismert cég, kilenc európai országban vannak jelen. Profiljukba tartozik, hogy a vállalkozásoknak segítsenek az online térben való boldogulásban is. Segítségükkel lett piacvezető többek közt a szamlazz.hu csapata. A Growww marketing szolgáltatásait veszi igénybe a Gebereit, a Vatera, a Bónusz Brigád és a kifli.hu házhozszállító vállalkozás is. 
 

 

 

M. A. 

Forrás: mti