Kivételes helyek nászutasoknak – ami biztos nem jut eszedbe!

Az esküvőre mindenki úgy gondol, mint egy megismételhetetlen, egyszeri, felejthetetlen élményre, amibe a nászút is beletartozik. Igyekszünk különleges és gyönyörű úti célt választani, ami örök emlék marad. Csak a pénztárcánk szab határt, hogy a rengeteg csodálatos hely közül hova utazzunk. Mutatunk pár lehetőséget, amire biztos nem gondolsz.

Nem kell a Maldív szigetekre utazni ahhoz, hogy mesés helyen töltsük a nászutunkat kedvesünkkel. Ha előre átgondoljuk, megszervezzük az utazást, akkor költséghatékonyak is lehetünk, ily módon több költőpénzzel vághatunk az utazásba. Ilyen apró, de igen fontos lépés a transzfer megszervezése. A legideálisabb kijutás a reptérre egy friss házaspárnak a saját autó. Nem kell tülekedni, idegeskedni, rohanni, hanem kényelmesen, nyugodtan, kettesben megérkezhetnek a légikikötőbe. A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren arra is van lehetőség, hogy közvetlenül a 2-es terminál mellett hagyjuk járgányunkat, a ferihegyi terminál parkolóban. A kedvező parkolási díjat már jó előre, online kifizethetjük, így arra már nem lesz gondunk. Ha úgy gondoljuk, hogy megkérjük családtagunkat, ismerősünket, hogy alkalmi sofőrünk legyen, akkor az autóval a felszíni parkolót használva, a parkoló jegy megváltása után 5 percig várakozhat, díjfizetési kötelezettség nélkül. Ezalatt az idő alatt mi kényelmesen kiszállhatunk a személygépkocsiból.

Íme, néhány európai ország, ahol varázslatos célállomásra lelhettek.

Franciaország – a szerelem országa

Franciaországban több hely is remek választás, több város is lehet egy tökéletes nászút helyszíne. Párizs a szerelmesek fővárosa. Napközben megmászhatjuk az Eiffel-tornyot, megnézhetjük a Louvre-ban a gyönyörű festményeket, vagy barangolhatunk az apró utcácskákban. Este pedig romantikus sétát tehetünk a Szajna-partján, vagy hajókázhatunk a folyón, sőt turbékolva elfogyaszthatunk egy ízletes vacsorát egy kisvendéglőben.

Ha a gasztronómia szerelmesei vagyunk, akkor dönthetünk Bordeaux mellett, ahol igazi francia kulináris nászútban lehet részünk. Hisz ez a város Franciaország borfővárosa. Pazar ételek, italok, pezsgő nagyvárosi élet, és a 45 kilométerre fekvő óceán teszi utazásunkat emlékezetessé.

Litvánia –vissza a lovagkorba

A nászútról senkinek sem Trakai jut eszébe, pedig télen-nyáron igen sok kalandos programot ígér. Az öt tó mellett fekvő város látványa káprázatos. Igen nagy lovagi hagyománnyal rendelkezik a település, így az is elképzelhető, hogy ott jártunkkor egy igazi lovagi tornába csöppenünk. A hideg évszakban kipróbálhatjuk a szántalpas hójárót, nyáron vitorlázhatunk, kirándulhatunk, terepjárós túrákon vehetünk részt.

Izland - csodavilág

A tűz és jég földje nem a klasszikus nászutas úti cél, de ha igazán vagány utazásra vágyunk, akkor mindenképpen vágjunk bele. Aktív vulkánok, jégmezők, hatalmas vízesések lelőhelye ez a vidék, és romantikázhatunk a kültéri forró fürdőzési lehetőségekben.

Utazzunk bármerre, döntsünk bármelyik ország mellett, a lényeg, hogy az együtt töltött idő boldog meghitt és örök emlék legyen!