Kibővített létszámú telefonos ügyfélszolgálat az MVH-nál

Február közepétől új, kibővített létszámú telefonos ügyfélszolgálatnál várják a gazdálkodók kérdéseit a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatalnál (MVH).
A jelenleg működő és a korábbi rendszer közötti alapvető különbség az, hogy a beérkező hívásokat nem a központi és megyei ügyintézők között osztja meg a Call Center. A hívások mindig a központba érkeznek és amennyiben szükséges, úgy azokat továbbítják a kért megyei kirendeltségre.

A Call Center munkatársai

A Call Center munkatársai

Ezzel elkerülhetőek a félreértések, és az ügyfél kérdésére biztosan a területileg illetékes szakreferens válaszol. Az egyszerűsített hangmenü is garantálja az egységes tájékoztatást.

További változás, hogy idén már nem működik a hivatal korábbi kék száma. A Call Center munkatársait a 06-1-374-3603 és 06-1-374-3604 telefonszámokon lehet elérni ügyfélfogadási időben.

A hamarosan induló elektronikus egységes kérelem beadásának időszakában különösen fontos, hogy a gazdálkodók tájékozódhassanak kötelezettségeikről és lehetőségeikről, a megújult Call Center ebben is segítséget nyújt - tartalmazza az MVH közlemény.

 

Forrás: fidesz.hu

-bartus-