Online eladókkal segítik a vásárlókat az eMag és Extreme Digital üzletekben

Decemberben már 8 fővárosi és több vidéki városban elérhetővé tették az online értékesítési pultokat az Extreme Digital üzleteiben.

A Covid-járvány berobbanásakor kezdte el tesztelni az Extreme Digital online értékesítőpult 2.0-s változatát, amit kamerával, mikrofonnal és monitorral láttak el. A szerkezet feladata, hogy segítsék az érdeklődők vásárlási döntéseik meghozatalát, valamint tájékoztassák őket az online hitelügyintézés folyamatában.
 
A munkavégzéshez két monitort, headsetet és webkamerát biztosít az eMag
 
 
Az Extreme Digital 2020 decemberében már beüzemelte Budapesten a Szent István körúti üzletében az online értékesítői terminál második generációs változatát, ami jobb kép- és hangminőséget biztosít. A vásárlók az eszköz segítségével intézhetik eMag-os rendeléseiket, akiket headseten és webkamerán keresztül támogatnak az internetes értékesítők.
 
Az ország teljes területén elkezdett toborozni az eMag, többek között megváltozott munkaképességű személyeket, mivel a munka bárhonnan végezhető, csak jó minőségű internetre van hozzá szükség. A munkához két monitort, profi headsetet és webkamerát biztosítanak a kollégáknak, valamint továbbképzésre küldik őket a lakóhelyükhöz legközelebb található üzletükbe.
 
Az értékesítői terminálokon keresztül MNB vizsgával rendelkező munkatársakkal is kapcsolatba léphetnek a vásárlók, akik hitelre történő vásárlásokban segíthetnek.
 
A kereskedelmi áruház a 8 fővárosi és több vidéki városban lévő üzletében működő értékesítési terminálját 2022 folyamán a megyeszékhelyeken tálalhatókra is kiterjeszti.
 
BG
Business Online
A képek illusztrációk