Milyen Facebook hirdetési kampány lesz sikeres 2020-ban is?
A jól bevált képes és videós promóciók mellett számos új lehetőséget tartogat magában a Facebook hirdetési felülete.
Elérhetőek a kollekció, galéria, vetítés, azonnali élmény, érdeklődőkeresési, ajánlatok, bejegyzéshez kötődő aktivitás, visszajelzések eseményre, illetve oldalkedvelések típusú hirdetések is. Ezen kívül lehet használni még az applikáción belüli, a story-ban lévő, vagy akár a virtuális valóság alapú hirdetéseket is. Vajon melyik lesz a favorit 2020-ban?
Mivel mindegyik típusú hirdetéssel mást és mást lehet elérni, így fontos meghatározni, hogy mi a marketing stratégia fő célja:
Márkatudatosság:
Márka bemutatása egy teljesen új közönség számára.
Forgalomirányítás:
Nagy mennyiségű felhasználó irányítása egy weboldalra vagy alkalmazásra.
Engagement (lájkok, kommentek, megosztások összessége):
Nagyszámú felhasználói tábor elérése, hogy posztokkal, weboldalakkal vagy termékekkel kapcsolatos észrevételeket közöljenek, osszanak meg és lájkoljanak.
Videómegtekintések:
Nézettség, lájkok, kommentek növelése a videós hirdetések alatt.
Lead generálás:
Új ötletekkel való kísérletezés, hogy sikeresebb legyen az eladási ráta.
Konverziós adatok növelése:
Felhasználók ösztönzése, hogy pl.: lépjenek be a törzsvásárlói programba, vagy kezdeményezzenek vásárlást a céges applikáció segítségével.
Katalógus értékesítés:
A Facebook-hirdetések termékkatalógussal való összekötése, hogy könnyebb legyen a felhasználóknak vásárolni.
Bolti forgalom növelése:
Bizonyos földrajzi helyekhez közeli vásárlók elérése, hogy fizikai üzletekben kezdeményezzenek vásárlást.
Ebből a kis listából is látszik, hogy minden kampány más célt szolgál, így 2020-ban továbbra is az lesz a legsikeresebb Facebook hirdetés, amelyik a lehető legprofesszionálisabban tudja elérni a vállalat által kitűzött célokat a megfelelő típusú hirdetés kiválasztásával.
A Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség többéves nemzetközi és itthoni tapasztalata segítségével garantáltan megtalálja azt a típusú Facebook hirdetés formát, amely segíti Önt céges termékeinek vagy szolgáltatásainak promotálásában 2020-ban is. Kérjen árajánlatot még ma!