Milyen Facebook hirdetési kampány lesz sikeres 2020-ban is?

A jól bevált képes és videós promóciók mellett számos új lehetőséget tartogat magában a Facebook hirdetési felülete.

Elérhetőek a kollekció, galéria, vetítés, azonnali élmény, érdeklődőkeresési, ajánlatok, bejegyzéshez kötődő aktivitás, visszajelzések eseményre, illetve oldalkedvelések típusú hirdetések is. Ezen kívül lehet használni még az applikáción belüli, a story-ban lévő, vagy akár a virtuális valóság alapú hirdetéseket is. Vajon melyik lesz a favorit 2020-ban?

 

Mivel mindegyik típusú hirdetéssel mást és mást lehet elérni, így fontos meghatározni, hogy mi a marketing stratégia fő célja:

 

Márkatudatosság:


Márka bemutatása egy teljesen új közönség számára.


Forgalomirányítás:


Nagy mennyiségű felhasználó irányítása egy weboldalra vagy alkalmazásra.


Engagement (lájkok, kommentek, megosztások összessége):


Nagyszámú felhasználói tábor elérése, hogy posztokkal, weboldalakkal vagy termékekkel kapcsolatos észrevételeket közöljenek, osszanak meg és lájkoljanak.


Videómegtekintések:


Nézettség, lájkok, kommentek növelése a videós hirdetések alatt.


Lead generálás:


Új ötletekkel való kísérletezés, hogy sikeresebb legyen az eladási ráta.


Konverziós adatok növelése:


Felhasználók ösztönzése, hogy pl.: lépjenek be a törzsvásárlói programba, vagy kezdeményezzenek vásárlást a céges applikáció segítségével.


Katalógus értékesítés:


A Facebook-hirdetések termékkatalógussal való összekötése, hogy könnyebb legyen a felhasználóknak vásárolni.


Bolti forgalom növelése:


Bizonyos földrajzi helyekhez közeli vásárlók elérése, hogy fizikai üzletekben kezdeményezzenek vásárlást.

 

Ebből a kis listából is látszik, hogy minden kampány más célt szolgál, így 2020-ban továbbra is az lesz a legsikeresebb Facebook hirdetés, amelyik a lehető legprofesszionálisabban tudja elérni a vállalat által kitűzött célokat a megfelelő típusú hirdetés kiválasztásával.

 

A Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség többéves nemzetközi és itthoni tapasztalata segítségével garantáltan megtalálja azt a típusú Facebook hirdetés formát, amely segíti Önt céges termékeinek vagy szolgáltatásainak promotálásában 2020-ban is. Kérjen árajánlatot még ma!