Budapest imázsát szeretnék növeli a fotókampánnyal

A Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ "Budapest a szemünk előtt" címmel indított fotókampányt a magyar főváros népszerűsítésének céljából.

\"Budapest,

A hónap végéig tartó imázskampányban Bódis Krisztián, Hlinka Zsolt és Soós Bertalan képeiből készült óriásplakátok láthatók az ország 400 pontján. A szakmai zsűri által kiválasztott 15 fotó a klasszikus budapesti helyszíneket mutatja be fiatal, urbánus szemmel újraértelmezve.

A 15 fotóra a közönség augusztus 31-ig szavazhat a Budapest a szemünk előtt közösségi oldalán. A fotográfiai kampányt sajtótájékoztató zárja szeptember 3-án a Bálnában, ahol a szavazókat nyereménnyel díjazzák. A teljes fotógyűjteményt szeptember 15-ig ugyancsak a Bálnában lehet megnézni.

A kampány és kiállítás célja megmutatni az állandóan változó fővárost, és hagyni, hogy Budapest lakói és az ország más pontjain élők is rácsodálkozzanak a városi tér érdekes pillanataira.

 

MTI/MCOnet