A pénzt hozó weboldal készítés, miért nem 10 kattintás

A mai világban mindenki mindent gyorsan szeretne. Gyors eredményeket, gyors sikereket és gyors weboldal készítést . Azonban jó tudni, hogy ami gyors, az nem biztos, hogy jó, sőt biztosan nem az, nincs ez másképp a weboldal készítés esetében sem. Mi kell ahhoz, hogy egy weboldal valódi sikereket érjen el? Milyen trendek uralkodnak ma a webdizájnban? Milyen online marketing pszichológiával lehet egy weboldalt igazi vevőszerző gépezetté alakítani? És hogy mennyi időbe, mennyi munkába telik egy profi weboldal elkészítése? Ezekre a kérdésekre fogok választ adni a következő cikkben.

Mi az AdNet Medianál, hiszünk a minőségi munkában

 

Talán az egyik legfontosabb weboldal készítéskor, de bármilyen más tevékenység kapcsán, hogy az ember szeresse azt, amit csinál és akarjon valódi minőséget adni azzal, amit létrehoz. Véleményem szerint ezzel a hozzáállással lehet igazán sikeres dolgokat alkotni és a jó munkához idő kell. Ahhoz, hogy egy weboldal sikeres legyen pontosan meg kell terveznünk a felépítését, célját és mondanivalóját, valamint ismernünk kell a célcsoportunkat, hogy kihez szólunk és nekik megfelelő megoldást kínáljunk a problémájukra. Ha ezek megvannak és tudatosan építjük fel ezután weboldalunkat, szinte garantált a siker.

 

De egy weboldalt sem lehet magára hagyni, miután elkészült, folyamatosan optimalizálni kell, annak érdekében, hogy a lehető legjobban tudjuk kiszolgálni ügyfeleinket, vásárlóinkat. A fogyasztói szokások megváltoztak és mondhatni, hogy folyamatosan változnak méghozzá gyorsan. Az lesz ma sikeres az online világban, aki tudja követni ezeket a változásokat és megfelelő választ tud, adni rájuk. A folyamatos tanulás és fejlesztés elengedhetetlen egy ember életében, ugyanez vonatkozik egy weboldalra is. Elengedhetetlen, hogy egy weboldalt ne tartsunk naprakészen, mind tartalomban, mind funkcionalitásban.

 

Mik a web dizájn trendek 2018-ban?

 

Általánosságban elmondható, hogy a cél az egyszerűen kezelhetőség. Ez megnyilvánul az oldal felépítésében és hangulatában is. Az egyszerű letisztult vonalvezetés mellett, a könnyed pasztellszínek dominálnak. Egyértelmű trend az animáció, a mai világban, amikor mindenki siet és kevés az idő, ezek az elemek egy pillantás alatt tudnak több száz információt átadni. Fontos végig gondolni weboldalunk kialakításakor, hogy hogyan tudjuk legegyszerűbben és leggyorsabban végig vezetni a felhasználót az oldalon úgy, hogy a végén valami számunkra fontosat tegyen, legyen az ajánlat kérés, hírlevél feliratkozás, vagy telefonhívás. A web dizájn célja és feladata, hogy ezt támogassa és segítse.

 

Az első kapcsolat kialakítása kulcsfontosságú az online marketingben

 

Marketing eszközök százait ismerhetjük már, kezdve a hírlevéltől, a közösségi oldalakon át az online chat-ig. A legtöbb eszköz kiváló és nagyszerűen használható, azonban sokszor szokott ott elvérezni a használatuk, hogy nincsenek rendszerbe szerkesztve. Van egy hírlevél feliratkozás, de csali nélkül, vagy konkrét cél nélkül.

A pénzt hozó weboldal készítés, miért nem 10 kattintás

Ha nem tudjuk, hogy mire gyűjtsük a hírlevél feliratkozókat inkább bele se vágjunk. Legyen célja, például: ingyenes tanulmányt adok nekik, akiknek utána további ajánlatot teszek Facebookon a remarketing hirdetés segítségével, vagy ezen feliratkozókat tovább oktatom hasznos anyagokkal, hogy később tudják, mire számíthatnak, ha velem akarnak dolgozni, vagy tőlem akarnak vásárolni. Később akár telefonon is fel tudom venni velük a kapcsolatot, hogy ajánlatot tegyek és már nem lesz a szolgáltatásom, vagy termékem idegen számukra, mikor konkrét ajánlattal keresem meg őket. A legfontosabb a látogatók érdeklődésének a felkeltése és figyelmük folyamatos fenntartása. Ma már nehéz elsőre eladni, a konkurencia egy kattintásra van tőlünk a cél az, hogy valamilyen módon folyamatosan tudjunk kommunikálni a potenciális vásárlóinkkal.

 

A vevőszerző weboldal készítés nem 10 kattintás

 

Ahogy látható, nagyon fontos a megfelelő web dizájn és az, hogy weboldalunk marketing vezérelten legyen felépítve. Ahhoz, hogy ez megfelelően működjön nem 10 kattintásra van szükség. Nagyon fontos, hogy a célcsoportunkat jól megismerjük, hogy tudjuk kihez szólunk és mit szeretnénk nekik üzenni.

 

Az értékesítési folyamatainkat végig kell gondolni és előre meg kell tervezni, majd a weboldalt ezek alapján kell elkészíteni, mind a web dizájn és mind a marketing funkciókat illetően. Ha nem jól átgondolt és megtervezett a weboldal, akkor egyrészt már ezzel kidobtunk egy csomó pénzt az ablakon, és ha mindezt el kezdjük hirdetni valamilyen online hirdetési felületen, akkor hamar csalódottak leszünk, hogy nem jönnek az eredmények. Az AdNetMedia.hu -nál első feladatunk, hogy lézerpontosan megtervezzük a weboldal célját, felépítését és azt, hogy miként fogunk ügyfeleket irányítani a weboldalra, akikből később vásárlók lesznek.