A mesterséges intelligencia új utakat nyit meg a bankolásban

A K&H Bank szerint a mesterséges intelligencia használata a bankolásban új szintet jelent a digitalizációban.

A K&H Bank a „Mi lesz 2062-ben” című rendezvényen a mesterséges intelligencia jövőbeni alkalmazásának bankolásra vonatkozó használatát vetítette előre. Szerintük hamarosan nem kell foglalkozni a csekkekkel, utalásokkal, határidők betartásával, ugyanis 2062-re a mesterséges intelligencia (MI) elvégzi helyettük a feladatokat.
 
A mesterséges intelligencia új utakat nyit meg a bankolásban
 
A jövőben előfordulhat, hogy hangvezérelt alapúvá válik a banki ügyintézés, hiszen elég lesz csak megmondani az MI-nek, hogy utalja át az összegeket. Ezzel a technológiai fejlesztéssel rengeteg időt lehet majd megspórolni.
 
A magyar vállalkozásoknak mindössze csak az 1/3-a foglalkozik a jövő kihívásaival. Elvégeztek egy kutatást, melyben 300 millió forintnál magasabb árbevételű cégeket vizsgáltak, hogy az elmúlt 1 évben milyen fejlesztéseket valósítottak meg. Kiderült, hogy a 300 és 1 milliárd forgalmú cégeknek mindössze 25 százaléka bővítette kínálatát újdonságokkal.
 
A K&H szerint az MI elterjedése 2062-ig várat magára, hiszen jelenleg az emberiség még nem áll készen az alkalmazására.
 
BG
Forrás: MTI, K&H
A képek illusztrációk